حمل و نقل جاده ای

صفحه اصلی / نقل و انتقالات / حمل و نقل جاده ای

حمل و نقل جاده ای چیست؟

حمل و نقل جاده ای یا روش جاده‌ای، شامل استفاده از خودروها، اتوبوس‌ها، کامیون‌ها و سایر وسایل نقلیه بر روی جاده‌ها و خیابان‌ها برای انتقال مسافران و بارها است. این روش حمل و نقل به عنوان یکی از مهمترین روش‌های حمل و نقل در سراسر جهان شناخته شده است و از آن برای انتقال افراد و کالاها درون شهری و بین شهری استفاده می‌شود. از جمله وسایل نقلیه مورد استفاده در حمل و نقل زمینی می‌توان به خودروها، اتوبوس‌ها، تاکسی‌ها، کامیون‌ها، موتورسیکلت‌ها و دوچرخه‌ها اشاره کرد.

مزیت های حمل و نقل جاده ای

یکی از مهم‌ترین مزایای حمل و نقل جاده‌ای نسبت به سایر روش‌ها، این است که می‌توانید با هزینه خیلی کمتری بار خود را به بخش‌های مختلف ببرید. قیمت پایین این روش باعث شده که خیلی از افراد آن را نسبت به روش‌های پرهزینه مانند حمل و نقل ریلی، دریایی و هوایی انتخاب کنند.همچنین اگر شما از روش‌های دیگر حمل و نقل مانند حمل و نقل ریلی استفاده کنید، کالای مدنظر شما دقیقا به مقصدی که می‌خواهید، نرسد. این در حالی است که اگر از روش حمل و نقل جاده‌ای با استفاده از خودروهای مختلف استفاده کنید، می‌توانید اطمینان حاصل کنید که راننده، کالای شما را دقیقاً به مقصد و محل مورد نظر خواهد رساند.

ارسال مرسولات صنایع مختلف به‌ صورت زمینی

تقریبا ارسال مرسولات کلیه صنایع از طریق حمل و نقل زمینی و جاده‌ای امکان‌پذیر است. چند نمونه از محصولات قابل جابه‌جایی با روش حمل زمینی به شرح زیر است:

مواد غذایی: شامل محصولات کشاورزی، محصولات دامی، محصولات بسته‌بندی شده و فرآورده‌های غذایی

محصولات صنعتی: شامل مواد اولیه صنعتی، مواد شیمیایی، قطعات صنعتی، ماشین‌آلات و تجهیزات.

محصولات نفتی: شامل سوخت‌ها، روغن‌ها، محصولات نفتی فرآوری شده و مواد ضدیخ

محصولات الکترونیکی و تکنولوژی: شامل لوازم الکترونیکی، قطعات الکترونیکی، دستگاه‌ها و تجهیزات الکترونیکی

محصولات خودرو: شامل خودروهای جدید و استفاده‌شده، قطعات خودرو، لوازم جانبی خودرو و لوازم نگهداری و تعمیر خودرو

محصولات مصرفی: شامل مواد بهداشتی و بهداشتی، لوازم خانگی، لوازم پوشاک، لوازم الکترونیکی خانگی و سایر محصولات مصرفی

مواد ساختمانی: شامل سیمان، آجر، شن، ماسه، بلوک‌های ساختمانی و سایر مواد ساختمانی

کالاهای خطرناک: شامل مواد شیمیایی خطرناک، مواد رادیواکتیو، مواد زیستی خطرناک و سایر کالاهای خطرناک

انطعاف پذیری بالا

حمل کالا در هر مقصدی

سرعت انتقال بالا

هزینه کمتر نسبت به سایر روش ها

نحوه استعلام هزینه حمل بار زمینی

هزینه حمل و نقل زمینی بستگی به عواملی مانند نوع، وزن و حجم بار و شرایط بازار دارد. نوع وسیله باربری نیز یکی از عواملی است که بر قیمت نهایی حمل بار تاثیر می‌گذارد. شما می‌توانید برای استعلام دقیق حمل و نقل زمینی و هزینه حمل کانتینری براساس محموله خود با کارشناسان جهان ترابر تماس بگیرید.

سوالات متداول

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن س1اختگ با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
سوالی دارید؟